knark

Idag har jag knarkat, ja fy fan vad jag har knarkat musik!
Skolan var chiiiill som jag lärt mig att man säger i Ystad, inget mer att tillägga! Idag skulle jag egentligen träffa Ogge, men han banga p.g.a vädret ..ibland undrar jag ifall det är en man eller en mus jag blivit tillsammans med.. :/


Eftersom detta är den enda bild jag tagit idag, så får jag offra den. Den föreställer Sebastian som satt och lekte med sin ring och PLOPP så flög den iväg, rakt över räcket och ner till grottmänniskornas-område! (Grottmänniskorna är samma sak som Estetarna, som min klass så fint döpt dom till eftersom dom både beter sig och ser ut som grottmänniskor.) 

3 st ganska gamla men mycccccccket mysiga låtar, enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0