Timmerman

Har precis vaknat efter att ha sovit i sisådär 5 timmar, skööööööönt! Det blev en väldigt lyckad kväll igår och jag ångrar verkligen inte att jag åkte dit.
Det började med att jag tog tåget in till ystad där Emma mötte upp mig. Sen gick vi hem till Lina och gjorde oss iordning. Dessvärre hade jag och Emma missförstått varandra så ingen av oss hade nästan några kläder med sig men som tur var har Lina en garderob som är varje kvinnas dröm, så det löste sig ändå. När vi var halvt påklädda kom folket och efter att ha förfestat en stund drog vi vidare till GussnavaCity. Det blev en riktigt vild kväll. Dans, näsblod, krossade glas, hjärnskakningar och benlösa bord- så kan man sammanfatta kvällen. Nu ska jag slänga i mig ett stort lass med glass och slänga mig i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0