gomauren

Jag är så jäkla shoppingsuuuuugen! Jag kan inte minnas när jag sist var iväg och handlade. Det kittlar i fingrarna och jag vill bara slösa slösa slösa mina pengar på massa vårkläder. Men icke sa nicke! Jag måste spara spara spara om jag ska ha råd till bilen som jag så gärna vill ha. Istället ska jag och Emmy åka och simma och gymma satan i eftermiddag, så jag kommer på andra tankar, och om jag gymmar på riktigt hårt ett par veckor framåt kanske förra årets jeans går på mig om jag har tur, smart vaAaaaaaaaaaaa?
Imorgonbitti åker mamma och stiffe till Bali två veckor framåt. Det innebär att jag ska få träna på "bo-ensam-som-en-vuxen-livet" oh-oh!
Hoppas på att lycka bjuda dit ogge en dag också, eftersom att vi inte träffats på över en vecka nu, and it feels bad bad bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0