Godkväll!

Klockan är halv nio och jag är inte en gnytta småtrött ens. Jag har på någon konstig vänster lyckats vända på mitt dygn på 2 dagar. Igår tog Emma tåget till smedstorp 23:06, vi stack hem till linus och spelade tvspel och sen åkte vi en runda med Mattias till Ystad och hämtade hem Millan och Fredrik som hade somnat på max. Vi var inte hemma förrän klockan fyra och sov därför till klockan 13 idag. Det är inte likt mig, inte alls! Skärpning!

Idag har jag och Emma varit jätte duktiga. Vi har bakat 80 st kanelbullar och jag var duktig och tog bilder som jag skulle lägga upp som bevis-material, men självklart så glömde jag kamerasladden hos mamma.. :/ typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0