MARS!

"Mars är årets tredje månad i den gregorianska kalendern och har 31 dagar. Den innehåller årets 60:e till 90:e dag (61:a till 91:a vid skottår). Namnet kommer av lat. Martius, helgad åt stridsguden Mars, som var Roms specielle beskyddare, i romersk mytologi. "

I vilket jävla fall som helst så är jag evigt tacksam för att vi nu befinner oss i denna underbara månad, vilket innebär att det bara återstår 3 månader till sommarlovet!

Idag har det varit en helt vanlig måndag med onödiga lektioner som jag och mina klasskompisar alltid så onödigt bara snackar bort! Fick många gratulationer för både mitt körkort och för min nya civila status: singel. Ibland glömmer jag bort vilka underbara kompisar jag har, haha :)

Nu sitter jag hemma hos mamma i ett helt tomt hus. Har precis ätit en stor portion med potatisgratäng och chilibiffar. GOTTT? JAA!
Har även lovat mig själv (för x-antalet gången) att jag ska sätta igång med min träning på allvar. Men för en gångs skull ser det faktiskt ljust ut nu. Det är nämligen så att min kära lillasyster har för sig att köpa ett årskort på samma gym som mitt, och om man är två borde det ju bli lite roligare att träna, eller har jag fel? Det är ju inget fel på syskonkärlek? ELLOR?

 


Kommentarer
Postat av: mamma

harligt att du gillar maten:) och nej, det ar inget fel pa syskonkarlek. Trana pa ni bada.

2010-03-02 @ 02:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0