Nu tror ni säkert..

att jag var duktig och satt hela kvällen och gjorde mina läxor som jag sa i förra inlägget? Nej! Det slutade med att jag stod framför spegeln och dansade med tv-dosan som mikrofon.

Igår var det fredag. Jag hade egentligen planerat att bara sitta hemma och kolla tv, men plötsligt dök Datafilip och hans kompis upp och våldgästade mig. Vi satt och kollade på massa youtubefilmer och åt godis sen åkte dom hem igen runt 21. Då stack jag direkt till Spjutstorp hem till Dan där även Anton befann sig. Vi spelade bilspel på Dans 79 tums tv, skit coolt! Och sen for jag och anton till Ystad, körde taxi åt ett par fyllisar och köpte kebabrulle som vi åt upp hos Dan när vi kom dit igen. Jag somnade i soffan med en av Dans hundar på magen. Vid 3tiden väckte killarna mig, för då var det visst dags att agera taxi igen. Åt Axel, mattias och en tjej som kallades för "spasma-tjejen". Tillslut var jag hemma igen vid 5 tiden. sköööööönt!

Idag är det lördag och jag har inte gjort ett skit! Jag hade precis ett långt samtal med min saknade syster Andréa som jag inte träffat på snart ett halvår.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0