rule the school

Jag förstår verkligen inte varför jag öslar alla mina dagar åt att gå i skolan när jag aldrig gör något vettigt där!?
Som idag t.ex:
Datakunskap:
Vi fick i uppgift att skapa varsin blogg, med bilder, filmer och text. Det kan jag redan!
Etik och Livsfrågor:
Pratade om livet, vad som är fel och vad som är rätt. Det kan jag redan!
Lunch:
På dagens meny stod det fläskpannkakor. Som jag kunde tillagat mycket bättre själv!
Matematik:
Vi fick fria händer att repetera kapitel som vi inte kunde i boken. Vilket jag fick för mig att jag redan kunde, därför blev det att jag satt en hel timme och lyssnade på musik med Stefan och Sebastian istället.
Svenska:
Vi gick igenom hur man skriver en uppsats. Som jag redan kan!
Engelska:
Kollade på en hackande film vid namn Forrest Gump. Som jag redan sett!

Jag kan ju redan allt!!! Varför sätter dom inte på mig studentmössan redan nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0