onsdag, underbara onsdag!

Hej hååååå vad står på!?
Idag är det onsdag vilket är min favoritdag eftersom vi bara har 2 lektioner på hela dagen.. förutom studiepassen, men dom räknas inte som lektioner tycker jag!

Jag hörde någon i klassen nämna något om att det var önskevecka denna vecka. Önskevecka innebär att det är matrådet som valt vilken mat som ska serveras. Idag stod det köttfärsås och spagetti på menyn, I <3 matrådet! Efter lunchen hade vår lärare bokat in ett studiepass på Bailine. Det var väldigt intressant och eftersom att jag var den enda i gruppen som var över arton fick jag vara provdocka. Det var skit coolt och kändes helt sjukt. För er som inte har en susning om vad jag pratar om lägger jag upp ett klipp


Det kändes jätte konstigt att se sin egna mage röra sig heltvilt utan att man ansträngde sig och man var ganska slut i magen efter bara ett par minuter. Om jag hade haft pengar till det, så hade jag lätt fett hett brytit mitt gymkort och börjat med detta! 5/5 toast, kanonkul!

Efter studiebesöket hade vi egentligen danska, men den var inställd så jag och Martin stack ner om till Zejneb och köpte "det vanliga" (0,5 l cola + nougat) innan våra vägar skiljdes åt och nu är jag hemma! Sitter och tänker om jag ska ta mitt pick och pack och dra till solariumet ikväll kanske, hmm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0